Saturday, October 13, 2007

استادان ارجمند

در اين نوشته قصد دارم از استادان خود ياد كنم ،شايد با اين يادآوري اندكي از حقي كه بر گردن من دارند را بجا آورم
در دورة كارشناسي استادان مختلفي داشتم كه به سه نفر از آنان بسيار علاقه مند بودم .نخست دكتر محمد حسين همافر:ايشان بعدها سمت هاي مختلفي از جمله رياست مركز موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را بر عهده گرفتند.دوم استاد ارزشمندي به نام منصور سيفي كه انسان محقق و فرهيخته اي مي باشند،آخرين مطلبي كه از ايشان سراغ دارم دو مقاله ارائه شده توسط ايشان در سمينارهاي مختلف است از جمله: بانک پذیری زنان روستایی در ایران-تجربه بانک كشاورزي وهمچنين شناسايي سطوح نيازها وعوامل موثربررضايت مشتريان:پيش نيازي براي اصلاحات ساختاري درنظام بانکي كه در آدرس هاي زير اطلاعات آن موجود است
http://dbase.irandoc.ac.ir/00702/00702800.htm
http://dbase.irandoc.ac.ir/00642/00642614.htm
سومين استاد گرامي من در دوره كارشناسي جناب آقاي جلال غلامحسين پور است كه ايشان اخيرا كتابي با عنوان
جامعه شناسي خانواده و ازدواج در ايلات وعشاير مطالعه ي موردي ايل قشقايي -انتشارات ايلاف شيراز1386 منتشر كرده اند
در دوره كارشناسي ارشد نيز استادان بسيار خوبي داشتم از جمله دكتر مجتبي شاهنوشي كه اخيرا كتابي با عنوان جامعه شناسي دموكراسي و استبداد-مقدمه اي بر جامعه شناسي سياسي -انتشارات فصل نو تهران 1386 منتشر كرده اند-دكتر منصور حقيقتيان استاد محقق و گرامي -دكتر نصرالله پورافكاري نويسنده كتاب جامعه شناسي عوام -براي اطلاعات بيشتر در مورد ايشان به آدرس زير مراجعه كنيد
http://ltr.ui.ac.ir/PourAfkari/F-Nasrollah_PoorAfkari.htm
استاد ديگر من جناب آقاي دكتر احمد رضا يلمه ها بودند كه رشته ايشان ادبيات فارسي است و به دليل اينكه پايان نامه ارشد من
جامعه شناسي ادبيات (شعر) جنگ بود ايشان اين افتخار را به من داده و استادي مشاورپايان نامه را پذيرفتند
ايشان اثار و تحقيقات مختلفي دارند از جمله کتاب از آفاق ادب فارسی و تصحیح دیوان ادیب صابر ترمذی و مقالات ماهنامه كيهان فرهنگي > شماره 143 > طلوع و غروب در شاهنامه فردوسی و
در کمند نقد
كتاب ماه ادبیات و فلسفه > بهمن و اسفند 1384 و فروردین 1385 - شماره 100و101و102
و چندين اثر تحقيقي ديگر
و بالاخره استاد راهنماي پايان نامه ام جناب آقاي دكتر فريدون وحيدا كه استادي والا مقام و ارجمند و گرامي براي من مي باشند
براي اطلاعات بيشتر در مورد ايشان به آدرس زير مراجعه كنيد
http://ltr.ui.ac.ir/Vahida/F-Fereidoun_Vahida.htm

comments لطفا بر کلمه انگلیسی در زیر کلیک کرده و نظر دهید

No comments: